BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 15 November 2009

munyet..grrrr,,

monyet nie,,

ade byk spesis kat dunia nie,,

ade yg kecik,,ade yang besor
yg bibir hitam,bibir pink
yg *unggung merah,,yg coklat

hmm,,mcm2..

yg nie,,aku jumpa kat google image..



name die vampire monkey..
pasan x die ade tanduk??
huhu
sgt cumel..

tpi yg nie,,




hisy,,
aku geram nih,,
geram nih!!~~
*tarik2 rambot*

telinga pon da berasap da nie,,

korang nmpak x pe yg die tgh makan??
ye benar roti!!
10 markah tok anda!!

korang cube teka die makan roti ape??
ye btol tue!!
dia makan roti gardenia butterscotch yg harga 4ringgit sekampit!!
da la ade berkeping2 lagi xbermakan..

skang soklan cepugangsa plak,,
korang cube teka roti tue sape punye??
ye mmg btol!!!
aku yg punye!!!

monyet2 di KIY mmg sgt pintar..
almaklum la warga universiti..
sedangkan sungai yg xbergerak kat UKM ni pon da name Alor Ilmu,,
nikan pulak monyet yg idop..
lgi la pandai..

aku da knal monyet2 KIY dri hari pertama lgi..
(dorg pon nak welcomekan kitorg yg bru masuk ni gak..)
da tue lame gak xjumpa

tetibe satu hari tue rumate aku nye rambutan kna curi..
cian die..

pas tue ade lak sekali tue
time aku sengsorang..
tingkap bilik mmg aku rajin bukak,,
saje tgk pokok2 indah kat luar
*hutan sebenonye*..

##scene 1##

aku tgh duduk menghadap meja study
tgh men laptop sebenonye..
tetiba aku rase mcm aku ditemani seseorang..
atau seseekor??

munyet yg xbrape nak comel sedang dudok di ats katil roomate aku..
same posisi..
kerana dia pon tgh menghadap meja study rumate,,

semacam ade keserasian antara kami..

first reaction aku mesti r terkejot..
tpi pas pandang die tenang semacam je,,
aku pon berpikir
aku nie,,nak panik ke x nie??
lalu,,xsempat aku memilih,,die tros mencapai rumate
ku punye biskut gula n kuar dri tingkap..

huhu,,
at least yg tue aku tak menjerit ke hape..

gambo yg aku amek kat atas nie...
korg taw nape aku amek??
sbb ake dendam ngan monyet nih..
(dgn die je ye,,munyet2 yg len aku xdemdam pape pon)

da la die amek roti aku..
mengterkejotkan aku,,
da tue,,makan dpan bilik aku..
*sebalik tingkap la kan*
bila aku datag dekat,,
die menyeringai macam nak serang aku,,
bape kali die buat cmtue,,
eii,,panas gak la hati..
aku da xtaw nak buat ape,,
akhirnye senjata yg aku ade cume enset,,
nak kubaling sayang bab bru beli
*oh so precious*
guna je la applikasi kamera 8.1 megapixel die,,
amek ko!!
kat facebook pon aku sebar,,
kat blog pon aku ade gamba bugel ko!!~~
muahahahaha*tekanan kah??*hahaha

p/s:ignore shaja penulis..utak die kurg btol sbab kenyang sgt makan mee goreng mak die buat tdi..huhu

5 comments:

~ i K i N ~ berkata...

yess~~! b'jaye jugak akhir nye!

keme berkata...

yeah bjaye gak!

Tanpa Nama berkata...

ye terima kaseh kepada kak ikin yg memberitahu setting die cner,,huhu
thanks kak!~~
by da way,,sye gune akaun livejournal sebab tue name sye laen,,nie iylia ue..heheh

nabiela berkata...

klaka lahh..adoii

DiyanaMukhtar berkata...

mengong~~ haha..