BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 11 November 2009

cuai??

semalam,,
punye laa,, aku taip n taip..
tetibe laptop aku padam..
*lari2 anak dalam bulatan kecil smbil tarik2 rmbut..*

adeyyh,,ti aku tgk ade ke x dalam draft..

hmm,,pe aku nak cite nie??
aku xde keje sebenornye..
penat da 'study' tarian n men stepmania,,
bju aku nie da nak kuyup da..
fuh,,paneh den..

tetibe aku teringt akan blog aku..
lalu aku sje nak bercerita ngan korg,,

perasan x..
selama nie pape yg aku cite musti ade je yg aku nie cuai...
mmmg,,perkara kite cuai tue mmmg xbleh elak..
tpi,,ntah kenape..
aku mmg lebeh cuai berbanding ngan org len..
pde org yg knal aku,,
dorg mesti ckp perkara pertama yg aku mmg ade ialah C.U.A.I..

nih aku nak share tentg perkara yg penah jdi kat aku tntg cuai di BLOK..
(bkan blog ye..)
korg jgn buat ape yg aku buat nih taw..tobat aku xmau menda nih berulang..

##peristiwa 1##

aku sedang menge'call' org,,
(lupe sape)
aku sebenonye on da way nak naek bilik..

wat pengetahuan la kan..


aku dok di KIY..
(tinggi bukit nye=mendaki)


(=_=)


aku dok di blok 13A..
(separoh lgi bukit dri dak yg dok 13D..=mendaki lagi.. )


(=_=')



aku tiggal di aras 3..
(lagi dan lagi=mendaki..)


(+_+)


ye sesungguhnye potongan kaki ku yg lebeh kecil berbanding
sblom masuk ukm nih..
boleh berterima kaseh kpda:

bukit+separoh lgi bukit+tangga ke aras 3=kaki yg lbeh kecik

(-','-)

*kecikkah??*

hoho,,
hisy,,da tertukar topik lak,,

nway,,aku sebenonye on da way nak nek bilik..

kebetolan,,on call plak time tue,,

lalu dgn enset di telinga aku pon berborak2 n naek..

punye la na tangga,,sampai ke pintu wing,aku pon bukak la pintu..
lalu aku heran,,
isy rumate aku nie bese x kunci pintu..
n ngan xpuas hatinye aku pon kluarkan kunci bilik..

*sheeng!!*
haha,,dgn kunci bilik ini, aku akan dapat masok ke bilik!!~
wahahahaha*membuke pintu bilik dgn kunci*hahaha..
wahahaha*asal2 xbuleh2 nie??*hahaha..
wahahaha..*xbuleh2 gak masuk*..gelak ku termati di situ..

isy,,asal lak nie??

tok..tok..tok..
aku ngan xpuas hatinye mengetok pintu dgn kuat n lantang..

then..

aku perasan..

ade sign kat sebelah pintu aku..
*ntah hape die tulis da x ingt*

n..

environmentnye pon berbeza..

*nie bukan wing aku nih*


lalu..


aku tersedar..


nie bukan aras aku pon..


(=_=")


hehehehe...


*cepat2 cabot sebelom tuan punye bilik bukak pintu*

fuh selamat...
-"sengal punye iylia,,berbulan dok sinie xingt bilik kat maner.."
'ye,aku taw aku bersalah..(u_u)'


##peristiwa 2##

aku mmg rajin balik..
bile balik,,cian rumate aku..
bab die tinggal sorg..
besenye akan ade kawan die yg tido kat katil aku..
xkesah sgt pon,,
bab die pon boring sorg je kan..

time tue,,aku balik dri rumah ke KIY bersama2
bju yg da siap dibasuh..
aku xigt kenape..
tpi time tue,,

aku bawak:

1)bakol bju 1
2)baldi 1
3)beg laptop
4)stok mKanan,,*aku penah ke xde makanan??hoho..*

dari tempat parking sampai ke blok aku,,
mmg la sangaaaaat jaoohhh..
dri tempat parking lgi..
aku da mengah..

lalu aku memikr2..
the closest route to my room..
okey,,
i'm determined!!
*dalam pale..masuk sini tembus sini then naek tgga nie=sampai bilik!!~~*

okay!!
mulakan perrjalanan!!
dalam aku membawa barang2 berat n byk di atas,,
aku sgt mengah,,

n tgn aku sgt sakit

sbb sgt berat..

kaki da nak krem da nih..

berpeloh2 aku membawa,,

akhirnye sampai ke aras 3!!

BANZAAIIII!!!!

\(-'_'-)/

TAPI..

aku pelik kenapa lampu koridor aras aku da elok..
*lmpu aras aku mati sebenonye*
da tu..
byk giler penyapu di depan bilik aras aku nih..
*byk la gak tpi xde la setiap bilik..*

n

aku sedar akhirnye..

aku xsalah aras kali nie..

tpi..

aku salah blok..

(TT_TT)

kenapa??

kenapa??

kenapa iylia??~~

waaaaaaaaaaaaaaa..........

p/s:maju lah sukan untok negara..sekian.

0 comments: