BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 6 November 2009

apakah itu??

itu apa??
apanya laa yg apa nihh??
haa,,dari tdi asyik apa n apa..
apekemendanye nih kan??

owhh,,sebenoye xde ape-ape..
-"bek xyah tulih kalo xde pape.."
ade la ape yg aku nak citer nih..
hissyy..

hmm,,
aku ade bengkak
yg aku bru sedar sebulan lebih yg lepas,,
n bengkak aku nie,,
macam ombak di tepi pantai plak..
kejap die passaanngg....
nanti kang da dua hari,,
die suurruuutt...

pe yg pasang surut nih??
die pnye bengkak la kan,,
pemenda laen plak yg bleh pasang n surut..
semalam bengkak aku membesar balik..
aku xtaw nape..
da puas sapu myk gamat dah nie..
xjugak sembuh2..
*dugaan Allah nak beri..*

kalo di review la kan,,
dri minggu study week sampai la laa ni..
masalah2 aku mcm beratur di kaunter je..
menunggu mase tok datg laporkan diri..

huhu,,xpe2
Iylia kna OPTIMISTIK!!!
yeahh!!

nnwaayy,,
sebabkan aku da xtahan menanggung hati yg xsenang
n kurang keselasaan yg aku da lama sabar
aku pon ke klinik..
cek punye cek..
doc kate kemungkinan aku ade bisul yg xmenjadi
sebab tuh inflamation die tenggelam n timbul..
"sampai bile die akan ade kat situ doc??"
"sampai bila-bila.."
(0_O")
"kalau x dirawat.."
'ceh doc ni buat aku heart failure sekejap..'
(sebenonye time doc ini bercakap beliau pon sedang selesema..
sengau semacam je,,huhu)

da cek aku pon kuar n ambil ubat..
sekali lgi..
(0_O")
aku lupe yg aku nie mmg benci telan ubat..
(+_+)
*buang ubat ke tepi*
sebab tue kalo demam
dalam 2kali dalam 3tahon..
tpi alang2 demam da jarang..
sekali demam,,
mak gerak pale pon xboleh,,
die ade package plak,,huhu

sehari aku kna telan 11 biji..
doc kate dalam mase 2 minggu kalo xsembuh jugak
operate la jawapnye,,


(=_=)


(0_O")


OPERATE??!!!!

*sepantas kilat di langit mencari ubat tdi,,*

p\s:rajin2 la makan ubat,,baru la bleh sembuh..

0 comments: