BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 19 November 2009

laptopku..(TT_TT)

adeyhh,,
byk btol masalah laptop nih,,
webcam rosak la
xboleh install kapersky la,,
yg paling bru,,
lgi tenat..
lampu skring plak padm..

die nie mmg saje je nak tarik perhatian aku..
kenapa??
kenapa??

adeyhh,,migrain ari nie xtaw nape..
aku redha je la..
nak kna hanta kedai nih..

aku nak upload gamba..
tpi gigibiru laptop xnak terima plak gambau ari nie,,
satu lgi masalah,,

arghh,,migrain makin kuat
apabila adek2 aku tgh bergadoh btul2 kat belakang aku ni berebot maggie..
bio la aku mengundur diri

laptop pon sbenonye sebelah je bercahaya..
kang pas gigibiru die elok aku cube la upload..

p/s:sggopkah aku berpisah ngan laptop kesygn
sementara dia di dimasukkan ke wad??(kedai komputer)
waaa.....

0 comments: