BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 13 Januari 2010

abe2 saye,,

yeee~~~

seperti yang dijanjikan kpada cube teka name aku sape..

iylia production present...

******DRUMROLL***********



abang2 angkatnya!!!~~~



WOOOHOOO~~


*throw sparklies*


*buat wave!!~~buat wave~~*


*bunga api ambang merdeka!!~~*


NYAHAHAHAHA*ni sehat ke x nie??*HAHAHAHAHA~~~

hohoho,,
aku bukannye ape..
aku sangat hepi la..
kerana:

1)demam dah tarak


2)batuk n selsema semakin pulih


3)dah dapat buku lab mikrobio!!~~

*sila jgn ingt perkara ini kecil kerana sume,,
ye SEMUA lecturer2 microb adalah sgt EHEM!!*
(EHEM di atas tiada unsur carutan mahupun umpatan,,hanya fakta semata)


4)yang paling penting nih!!

DA DAPAT LAPTOP!!
ohohoho

adapun 4 perkata diatas ini ada juga kontra nya..

1)maseh lagi bersin terkuat di kuliah,,

*kepada dak bioinfo,gentik, n biochem yg sekuliah dgn sayadan sewaktu dgnnya..
kalo anda dgr bersin yg bisa meluruhkan jantung,,
saya la tu gerangannya*


2)maseh ngantok2 di kelas mikrob,,*menunggu di point oleh lecturer je nie*


3)demam dah elok,,tetapi disengat pulak oleh sang lebah selepas itu..


4)beberapa hari selepas di sengt lebah,,di gigit oleh semut hitam gergasi pula..
di lulut,,cmner leh nek pon xtau..bengkak woo,,saket..


5)beberapa hari lepas tue kna gigit dgn spesis semut yg sama di kaki..
tapi kali ni refleks aku cepat,,*byk pengalmn digigit??*
dgn tangkas aku melibas semut itu..
tapi sayang,,die cengkan kuat sgt,,
aku balik bilik dgn kaki yg bengkak dan berdarah..
*siyes ni xtipu*
da la hari tu kna ngn munyet..


=_='


aku ni terkuat pheromone ke??



*********bunyi cengkerik **************



nway,da jaaaauuuhhh dari subjek nie..
nie die gambar adek aku!!!~~
*CHANNGG!!!*




saje je interprem jap..ehehehehehe
*sila ignore muke yg nyebok tuh..*

ni die gambar 40 dak MMU!!~~
*CHHAANNGG!!*











yg duduk kat sofa dgn org2 besar itu ialah pengarah projek nye,,
(kalau xsalah)
abg udin namenye,,anak angkat makngah saye..


and last sekali
ABG2 ANGKAT saye!!~~

CHACHAAANNGGG!!!~~~



ni LA gambar abg2 angkat..
yg senyum manis tuh
abg alang,,

yg senyum kurang manis tetapi lemak tuh abg muiz..

yg senyum kelat tetapi cukup rase tuh abg ongah,,

yg xsempat senyum tu abg long,,

n

last sekali yg senyum teman tapi mesra tuh abg usu..

kekekekekekekeke..

cube teka sape tue sape..

p/s:nak g meeting bersama dak2 kebudayaan dinner..
weee!~~
*terbang bersama angin*

4 comments:

era berkata...

sedih lah nie abg dah balik..hehe8

iylia berkata...

amboi2,,ntah2 ko balik umah time tu ko yg terbayang2,,
wakakakakakak

eca berkata...

iylia.
nk satu abg.
nak yg d0k dpn adek k0 tuh.
wakaka !
;D

iylia berkata...

aku dah agak dah,,
sume pon nak yg tue jugak,,
aku sowh die bace post nie..
pastue aku cakap ngan die sowh carik fb ko kat friend aku,,
Bwahahahahahahahaha!!!!~~~~

*feeling posessive yg kuat nampaknye??hahaha*