BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 31 Januari 2010

munyet 3..

hmm..

adapun hubungan antara aku dan
mun dah xbaek seperti dulu...

pun begitu,,

aku masih lgi ada hubungan teman tapi mesra dengan nya..

yeah babe!~
aku bukan lah seseorang yg yg bisa melupakan seseorg yg laen
ibarat menukar baju..
*pe aku mencarut nih??*

ehem!!~

anway..

hari nie aku balik umah..
yana balik umah
kami sama2 balik umah
cume umah je xbalik kami..

lalu on the way balik,,
tgh2 hepi2 makan askrem ketika dah nak hujan tue,,
kami pon lalu lah
kat jalan dekat ngan sg buah yg bengkang bengkok
sempadan ngan hukan bangi tue,,

*tau x??tau x??kang buat penat je aku describe..*

lalu,,

ayah terlanggar sesuatu,,
yg buat kereta (baru) kami melonjak kegirangan seketika..

"ayah, ape tue??"

aku yg terexcited (kerana takot ye) seketika
kerana teringat di awal perjlnan tdi kami hampir melanggar anak kucing..
*fuh,bahaye btol dunie nih *
*lap peluh di dahi*
takot plak terlanggar binatang laen..
menoleh la kebelakang,,
sekilas aku ternampak
munyet?? berbulu perang kemerahan,,
sedang melintas jalan,,

*entah2 kami terlanggar monyet x??*


.....



....



O_O"

ARRGGGHHH!!!~~~~

mun!!~~
iya mintak maaf!!~~
ini bukanlah antara cara iya tok membalas dendam kepada mun!!~~
(maksudnye balas dendam cara laen??n banyk care lak tue??bab ade perkataan ANTARA...)


*mun ialah munyet*



*iya obviously ialah aku*



*ye, ini adelah sambungan kisah munyet 2*



*ye aku tawu aku asyik cite pasal munyet,,*



...



*sukati aku la nikan blog aku..(bat eyelashes)*

ehehe,,
ha pape pon,,
ayah dgn wisenye mendismiss kemungkinan itu dgn berkata
"jalan tepi hutan nie byk ranting2 n kayu2"
(bukan literally ayah ckap gitu tpi along that meaning r..)

btol kowt kayu bab balik tu ayah tros cek,,
tpi xde kesan darah,


tulang,


bulu,


kutu,


cebisan kulit,


epithelial cell,,


malah platelet sekali pon dijumpai di tayar depan kereta..

tajuk perbualan dalam kereta kami tros bertukar pas insiden itu..

TAJUK PERBINCANGAN:MONYET..

ahoo..
aku baru tawu,,
sesungguhnye monyet tu
adalah kata name am..
bgi sume monyet yg ade kat dunia nie..

menurut ayah,,
kat KIY je ade
2 spesis monyet yg berbeza,,
(selalu sgt balik la tue,,
sampai ayah bleh cam spesis monyet KIY..wuuhuu..)

yg kat kiy tue kalo xsalah
;kera??
sebab die kelabu,,
;beruk
yg tolong org petik buah kelapa..
;mawas
warna perang kemerahan,,macam org utan..

tapi ayah kate yg aku nampak tadi bukan mawas..
sebab,,mawas byk kat sabah sarawak je..

ade gak yg laen
kalo bahase org kg aku selalu gune la,,
ade
;lotong
ade
;kogho
ade
;boghok

ahaha,,
same je..

cume slang je berbeza,,

hehe

beh tue,,kaloo yg aku nampak tdi bukan mawas..
entah2,,

BIGFOOT???

jeng, jeng, jeng, TTIITTTTT!!!~~~~~

*sound effect cite2 p.ramlee*

p/s;aku btol2 xde pape ngan mun,,btol nie,,
*dgn mata yg menunjukkan sila-percaya-ape-yg-saye-kate-ni*

6 comments:

eca berkata...

current s0ng iylia :
FALLIN' FOR YOU by COLBIE CAILLAT
;p

Lucy S. berkata...

hahahaha!

iylia berkata...

ca,,pe ko cakap nie??
aku kurg paham r,,hohoho

DiyanaMukhtar berkata...

jgn la uat mun macm tu..
iya jahhaaattt~
(dgn nada yg sedih)
:) ahah..

eca berkata...

means,k0 da stat fallin ngan MUN k0 tu la..
hehe.

iylia berkata...

xtahaann,,,
aku lagi rela fall in like kepada munsab,,
wakakakakakak