BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 30 Januari 2010

kakiku kaku..

adeyyhh la kaki...

oh kakiku kaku..
kok kaku kakiku?
kuku kakiku xplak kaku..
kakukah aku??

hahaha
*sila ulang ayat2 diatas 5 kali laju2*

hmmmm*angguk2*
berita paham..
sudah sekian lama aku dok di ukm yg gah nie..*lamakah?*

kali terakhir aku merasakan kaku nya kakiku ini,,
adalah time MMP dulu..
sehingga aku dinobatkn sebagai salah seorg pelajar yg kurang upaya..
dan berjalan seiringan ngn dak2 yg menghidap asma..
di barisan belakang sekali..
bersama akak yg incharge kebajikan..

owh sungguh teruk bla kakiku kaku..

side effectnye??
aku dapat merasakan sesungguhnye..
ukur lilit sesetgh muscleku semakin mengecil..

tapi kekakuan kali ini..
oho,,tidak~
*menggerakkan tuding jari ke kiri n kanan sambil mengecilkan mate yg sememangnye kecil*

kekakuan kali ini lebih menyeksakan dari yg dulu..
kekakuan kali ini,,
telah memberikan aku double embarassment ketika ke kuliah..
*xmahu mentafsir double embarassment ke bhsa melayu nanti mksud nye jadi dangerously lain..*

kejadian pertama sememangnye dah menjadi suatu kebiasaan kepada aku
(yg insiden pelik2 mmg selalu terjadi kepada ku..)

bese la..
masuk kelas lambat..
tmbah pulak dgn jam enset yg lewat 9 mnt rupenye patot la aku jadi lgi lambat..
masuk2 lecture dah start n sume org pon pandang2..

tu belom campor bila2 saja di mana jua aku eksidenteli
berdiri di atas kaki yg kejang ini,,
otometik mengerang kesakitan..
mesti org yg lalu pikir,,
asal dak ni buat bunyi pelik2 kat tgh jalan,,
ARRGGHH!!~~

ah,,
itu sume xde hal bgi aku..

tapi..
insiden kedua..
insiden kedua ini membuat kan
aku merasakan..
ingin menggali lubang di lantai pada ketika itu juga
n merangkak sembunyi dalam lubang itu..
n xkluar2 AT LEAST sampai aku lapar semula..

##kejadian malang##

jam menunjukkan aku sememangnya lambat..
tambah dengan kekejangan n kekakuan kakiku..
aku dah agak.memang aku akan lambat..

memandang ke bawah,,aku mengeluh didalam hati..
hmm,,alasan ape yg aku nak bgi kalo lecturer tnye nape aku pakai selipar??

dengan terhencut2 nye aku berjalan perlahan ..

turun dari aras 3,,
turun bukit kiy
(yg xbape nak tinggi tuh)
seberang jalan ke UO,
turun bukit fst plak,,
seberang sungai alor ilmu,
ke 130BB,,

memikrkan alasan ape aku nak bgi..
da la lambat,,
pakai selipar plak tue..

berazam xnak menarik perhatian org,,
kerana aku selalu melepaskan pintu kuliah tersebut
yg bisa meluruhkan jantung org..

YES..


aku membuka n menutup pintu itu dgn sukses nye tanpa bunyi..

tapi ,,
tidak..*geleng2 pale lagi*
tak semudah itu..
baru menapak ke tangga nak ke sit atas,,
sume org memandang dan menggelakkan aku..
semu pon bangun n beredar keluar meniggalkan aku tercengang sengsorang
dgn kaki yg saket ini..
dgr kate kawan,,
lecturer pon geleng2 pale..

kelas ditangguhkan..


...


...


aku xsempat duduk lagi..

penat je datang..

memikirkan dgn sakitnye kaki nak kesini..

balik nanti,,

seberang sg alor gajah..
GAJAH???
bukan2!!
seberang sg alor ilmu,,
DAKI bukit fst
seberang jalan dari UO
DAKI bukit KIY
DAKI tgga ke aras 3..


(+_+')


*heavy sigh*

tetibe mood memanggil tok aku menyanyikan
salah satu lagu dalam drama YOURE BEAUTIFUL..

ottokajo~~
ottokajo~~

*meaning:what should i do~~what should i do~~*

p/s;ini sume jasa dari latihan zapin,
yg bisa memutarkan alam..
harap2 berbaloi,,
memula ade gak memikr nak munteng kelas,,
tapi sebab subjekbiosel bukan lah senang,,aku menggagahkan kakiku ini..

2 comments:

eca berkata...

kukukakikakakkuk0kkakukakukek
k0kkakukakukukukakikakakku
haha.
*effect tgk diari AF dlu. hafal dah!*

KEKEJANGAN nie akan jd evry friday+saturday.
kal0 nsb baek,sunday el0k da.
haha.

iylia berkata...

aku xelok pon??
aku pakai koyok ni ko tawu,,
adeyhhtime nak tggal kan..
sakir perit yg amat,,
*tros bertukar ke yokoyoko*