BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 30 Disember 2009

hmm,,

hari nie spesel,,(^__^)
cube teka kenapa??
hari nie kg aku akan ade 40 dak MMU yg akan homestay..
n ayah sowh balik,,
nanti dorg akan buat kursus adobe photoshop..
so, sebagai dak kg sejati,,aku kna la balik
tok mengimarahkan majlis..
gi pon ayah aku presidennye..
masok tv1,2,3 n utusan kalo xsalah..
*fuh,,kna mekap tebal2 nih,,hikhik*

aku tnye sepupu aku, ima
*kakak sepupu yg sethun lbih tua,,
die tggal sebelah umah aku je
mak die pon terlibat dalam amek anak angkat nie*

"ma, mak ko amek berapa anak angkat?"
"4 orang"
"laki ke pompuan??"
"sume pompuan"
"oOO"
hmm,,bgos gak,,
bab ima tue cantik,,
kang ramai lak abe2 yg mintak no lak kang,,hoho
*sori ye anak2 MMU,, gurau2 mesra je..huhu*

tnye ngan ayah
"ayah kite amek anak angkat bape orang??"
"5 orang"
"laki ke pompuan??"
"budak teknikal,,sume lelaki"
"ooOO"


...



...


0_o'

HAAAA????


5 orang laki sume??


hmmm,,aku nie nak hepi ke x??

p/s:sedang menunggu ayah jempot,,
soklan pertama tok 'abe2 angkat'
"bang,ade x antara abg2 pengcreate upin n ipin??nak saaaiinnn!!~~"

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

hahaha...sengal r ko...
wah dak mmu...
ad x yg elektronik nye??...
hahaha...

iylia berkata...

electric engineering ke??
ade..yg confirm 2 org amek ..
yg lagi 2 xsempat gi nak tnye..
yg bertanye nie sape??
hohoho

cube teka name aku sape.. berkata...

iylia.
ms0k r kn gamba weh.

Unknown berkata...

Sikit ari lgi dpt lapt0p ak mskkan.hoho.xbleh bla bt0l mane user anda.haha