BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 14 Januari 2010

marah??

*sigh*

susah bile ape yg kite buat semua menjadi..
susah jugak bile da lame bersabar pon xjugak jalan..

marah??

memang aku marah..
tapi marah aku bukan berapi..
aku marah kerana aku xtahu aku nak marah kat sape..

manusia..

bila ade je xkna..
mula menuding jari..

marah??

memang aku marah..
tapi marah aku bukan marah berapi..
aku marah sebab aku xboleh menuding jari..

bukan salah aku..
tapi bukan jugak salah kau..

jadi salah siape..

salah situasi yg menduga..

marah??

memang aku marah..
tapi aku xmarah kalau ko marahkan aku..
sebab kite sama2 salah..

ko biarkan aku dulu ye..

biar aku sejuk dulu..

esok,,

aku baik la..

marah??

aku dah xmarah dah..

aku jadi marah pda diri sendiri..

kalo pape terjadi..

pade persahabatan kite nanti..

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

terasa.

s0ry pasal aritu.
=(

iylia berkata...

???????
hahahahahaha....
*pure2 xingat..*