BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 30 Januari 2010

mabuk..

yeah 2 post sehari...
menandakan rumet aku xde di bilik..
n
aku .........

(isi tempat kosong dgn jawapan yg seswai)

ade satu ayat yg keeps running through my head..
(xpenat ke asyik run nie??even aku yg penduduk tetap kiy pon blek kebas kaki seminggu selepas satu sesi tarian)

there is a fine line between normal n nuts..

just as there is a fine line between friend and foe..

just as there is a fine line between love n hate..

just as there is a fine line between admiration n obsession..

hmmm...................................................

p/s;ape kaitan tajuk post ngan isi??xde kaitan lgsung..
aku sedang mabuk kerana dehidration..
aku juge sedang mabuk kerana kesunyian teramat..
aku tidak mabuk minum brandy
aku juge tidak mabuk dgn bau badan sendiri,sekian.

5 comments:

eca berkata...

haha.
m0tif ??

iylia berkata...

sukati aku r,,blog aku,,
wakakakakak

DiyanaMukhtar berkata...

betul2 mabuk..
ayat iylia menunjukkan iylia memang ngan mabuk..
wakaka~

iylia berkata...

yg sure nye kite xmabuk cinta,,,,,ehem!~

eca berkata...

baek ~