BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 14 Januari 2010

munyet lagi..

hurmmm...*urut2 dagu*

munyet..
aku telah cube tok menyukai ko..

dan aku rase..

mungkin rase cintaku padamu akan berputik..
sedang kite saban hari bersama..
dengan hanya sehelai tingkap sebagai saksi dan penghalang..

aku,,

btol2 cube tok menyukai mu..

*sebagai salah satu usaha,,cube2 mengugel munyet*
agar hatiku terbuka..






kyaa~~!!
kawaiiiiiii~~




em,,em,,cute!!cute!!






aigooo,,jeongmal giopta!!~~~





alalala,,lapa ye??





*senym kelat2 pahit*
he..he.. emm..
ciut la,,ciutla..


baekla..
aku terima ko sebagai pendampingku..
selama aku akan dok di ukm nie..

bila saje aku bru nak menerima mu...

begini ko buat kat kawan aku..







patot lah rumate aku trauma nak ke toilet..
rupe2 nye..

ko cube mendampingi die juge..

ape nie mun??
(kepada mun sedunia,,mun disini adalah munyet ye,,
sile jgn menyahut )

ko curang kepada ku,,
ko cube mendampingi rumate ku..
ko tikam belakang kawan ku!!~~

yarrgghhh!!!~~~

CHEENNG!!

jadi hulk woman!!~~

xcukop dgn itu,,
ko bawak kawan2 karib berkutu ke blok ku??








kalo xpua hati dgn cinta separoh hatiku..
kenapa kereta mereka2 menjadi mangsa??

why oh why??









sob..sob..sob..

tapi aku akan tetap setia..mendampingi mu..
(as if aku ade option laen selain drpd ini)

p/s;monolog diatas fiksyen semata..antara aku dan mun kami xde pape..
malah perasan aku pade mun bese2 saje,,tiada cinta n benci antara kami,,
kecuali dgn munsab,,ha,yg tue aku ade pape ngan die..
kawan ye!!

5 comments:

era berkata...

alaaa,pew salahnye cinte ngn monyet....hahahahah

DiyanaMukhtar berkata...

oo ilyia..
aku tidak menerima cinta mun..
kau ambil lah dia..
ambil lah..
aku rela..
wakaka~

iylia berkata...

yana,,hancur ati abg mun kalo yana tolak cinta die,,
gi pon mun bkan sekor,,
kalo kite terima satu beh tue yg len kuciwa jugak,,ohohoho

eca berkata...

nyet nyet la weh.
bukan mun.
*kcian kt munirah2 / mun++++++ yg kt luar tuh if d0rg terasa*

n terima sbg pendampingku ???
ahaha.
sengal la~

pnah skali time nk g mandi.
drect laju nyew aku kuar.
t'pranjat nyet nyet yg ngah mkn kt dpn pintu tu.
kal0 die jew t'prnjt tape.
nie ngan aku skali !
tr0s aku patah balek tt0p pintu.

mmg nyet nyet t0wl larh !

iylia berkata...

die bukan terperanjat ko kluar,,
die terperanjat ngan saiz tubuh yg kluar,,
tula aku sowh makan byk ko xnak,,
musti die pikir
"eh,,asal yg nie same saiz ngan aku,,bukan bese besar lgi ke??"

ehehe,,jgn marah ye cayunk,,
aku jeles ngan kekecikan ko sebeno nye,,huhu