BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 27 Februari 2010

ting tong

yeah~~

da habis festival satu malaysia semalam!!~~
hari ni teroverslept,,
kesan dari latihan 5 -11 mlam seminggu nie..
(not mention tidur pkol 5 pagi da bape hari da ni kesan dari men2, men basikal, makan mcD, makan roti canai n karaoke bersama dak electra..sapakah yg mahu dipersalah kan??huhu)

nway,,semalam aku...aku..
TINGTONG!!!~~~ARRGGHHH!!

kalu dalam bahasa tarian nye ting tong tapi
maksud sebenarnye ialah, aku lupe step...

sedih x??
da la duk tgh lak tue,,cmner leh xingt nie??
senyum je la..

1x2 je lupe tok melayu muhibah,
1x2 jugak tok tualang tiga (xobvious pon i can assure you..*adakah ini alasan semata??*)
1x2 tok joget malaysia n none for satu malaysia,,
hahaha,,okey r tue,,
huhu

lastly ni gmbar amek semlm,,eyeshadow xbpe nampak n kamera pon
gelap tapi jadilah,,ade gak kenangan,,

huhu,,

pasni setiap hari akan berlatih tok dinner n pertandingan..
pastu akan ade manifestasi plak,,

pertndingan n dinner yg akan ditekankan,,
harap2 aku bleh buat yg terbaek
n xTINGTONG LAGI!!!~~
huhu..






ps;family pon datg tgk aku buat persembahan,,time menari tu hnye ingt
"mak ayah aku tgh tgk,,mak ayah aku tgh tgk,,"..hahahaha

4 comments:

era berkata...

uit,,,minah jepun mne dtg nie...hikhik88

iylia berkata...

minah jepon hape nye,,tukan bju kurung negeri johor,,huhu

era berkata...

era mksd kn mekap 2...spew mekap kn nie...pew nnk jd gn cousin aq yg sowg nie...hikhikhik88

iylia berkata...

Amb0i amb0i..mekap sendiri la,huhu..ad gak 0rg len t0l0ng sesikit