BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 22 Februari 2010

depress..

aku xske btol bile depress nie..
kalo korg btol2 kenal aku..
aku bukannnye org yg suke berfikir tentang masalh n
risaukan tentang masalah sepanjang masa..hmmmm..................

sedang sibuk2 menghandlekan
kulit2 tapak kaki yg byk tersiat nie
(kesan menari di bilik kalangkasar,studio tarian ukm, n panggung seni)

aku rase depressed yg teramat sgt..

kenape ye??

nak cakap xde masalh
sume org ade masalh,,
its just the way that everybody's handling their own problems are different..

penat dah menjahit seluar sepanjng 6 inchi..
(kesan menari jugak)

jenuh dah sapu yokoyoko pada muscle yg lenguh..

rutin bese je..

apasal saket kepala sgt aku malam nie??

hmmm....

ha, tadi mase kak ina brief mengenai lathn intensif sebelom show sabtu ni,,
aku tgk la sahabat aku pnye kaki nie,,
la rupenye kaki die lagi teruk dari aku..
koyak disana sini,,
dak penari burhan rupenye..

ps;aku xberkeseorgn rupenye,,huhu

2 comments:

eca berkata...

adeyh~
lupe na bg jarum n benang td.
huhu.
pasal kaki tuh,k0 sapu l0syen evrynite.
insyallah ta senang tersiat.
try la,tatau b'kesan ke tak nagn k0.

p/s : kate na wat p0st laen~ haha. ;p

iylia berkata...

xkan kubuat satu post hnye semata kerana kau!
huhuhu..