BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 2 Februari 2010

sepi..

adeyyhh,,byk benda nak buat...

masalhnye sebab dah byk sgt,,

dah xtahu nak buat yg mane satu..



tue la akhir nye aku dok mengadap blog..



Yana!!~~~~~~~~~~



DIMANA KAH KAU!!~~~



dimana~

kan ku cari ganti~



*dendangan p. ramlee..*



adeyhh,,



malam isnin;koke tarian



malam selase;study weh esok ade midsem,,5chapter,,average satu chapter 1oo slide..



malam rabu;midsem



malam khamis;tarian alam berputar bersama abg wan,,yeehaw!~~

*nie la sumber kekakuan kaki melampau,,huhu*



malam jumaat;KAWAD KAKI..

*yeah selepas kekakuan kaki melampau malam esoknye kawad kaki ye*



malam sabtu;kawad jugak

*wow wow i like~~i like~~*



malam ahad;kawad lagi..

*by the time pada malam ini kalo kaki aku xpatah,,mmg kaki aku kaki besi..*



malam isnin;koke/pertandingan kawad..



adeyhh,,

asal la minggu nie rase macam lameeee...... sgt nak abeh...



p/s;kepada echa,,sile kgn sesesesekali ko sebut yg ko ade midsem pde hari pertndgn n ko xpayah kawad 4 hari sebelom nye,,

AKU XNAK DGR!!!!~~~~ARRRGGHHHH!!!

*tarik2 rmbut akibat tekanan melampau..*

6 comments:

eca berkata...

ahaha~
k0 neyh,cm tau2 je aku nk c0mment pe.
wakaka.

eh.
afta lthn electra,aku ta pasti la k0 ley kawat ke tak utk ari jmaat n sbtu.
cz sakit kaki tu kuat a0.
ahad n ari p'tndgn tu insyallah el0k da..
btw,gdluck yaw~!
;p

Lucy S. berkata...

have fun kawad2. ;]

iylia berkata...

ai alin,,xkawad ke??
care ckap mcm senang ati je??
haha..
ca,,ko taw x kak ina nak buat latihan dinner hari selase,,latiha alam berputar hari khamis,,
termasuk ko ke hari isnin n kelab hari rabu,,n on da way abg wan maybe akan ajar kite gak weekend,,sebab die nak polish kite sampai licin,,
maybe start weekend nie,,sila respond kepada inbox electra ye,,
alert macik oi..ALERT!!~~
huhuhu...
setiap hari kite bergoyang~~
yeepii~~

eca berkata...

haha~
mmg tiap2 mlm la full neyh.
plus,mmg ta balek la aku evry weekend.
I LYKE U'0LLZ~~~!!!!
;p

DiyanaMukhtar berkata...

iyeee~
alololo ciannye dye kesepian..
haha.. :p

iylia berkata...

kesepian dah terubat,,xgitu yana??
haha,,
ca,ko xbalek setiap weekend??
aku nak tgk btol ke x,,kalo ko balik,,
AKU PON AKAN BALIK GAK,,
wakakakak