BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 8 Februari 2010

maaf maaf..

kepada commenter2 n viewer blog (yg bukan ramai)ku..

jeongmal jeongsonghamnida....

am not able to upfdate my blog as frequent as i'm used to..

kerana:

1)aku sedang busy bersiap tok bercuti..muahahahahahaha...
(time cuti akan update kowt,,time ade kat sini xde kesempatan la..hohoho)

2)currently bermacam2 event sedang berjln kat ukm yg aku participate..
n homework n midsem n essay sekali pon aku mahu x mahu participate gak,,ahahaha

3)event di atas yg aku cakap,hurmm,,paling dekat 27 feb ti akan ade event ukm
yg koke aku terlibat tok menari,,
buat persembahan,,part aku je dalam event nie ade
4??part(different chereography??)
ah,senang cite 4 lagu la..

4)pastue aku ade midsem g 4march..

5)project work conferencing akan start minggu ke 11,,skang minggu ke 8,,
but hey 1000 words about public toilet in m'sia n japan is not easy you know..

6)aku ade dinner,,n nie pon actively invlve in tarian..
for dinner aku ade 3 lagu..

7)last definite not less,,aku ade pertandingan tarian antara kolej2 di ukm,,
aku MAYBE akan masuk asli..lagu,,
SATU je..tapi kalo korg ade bace post2 aku sebelom nie,,
mengenai kekejangan kaki yg aku rasekan setiap minggu hari khamis kerana latihan yg heavy supermetal punye sume berasal dari lagu n tarian yg satu ni,,huhu

aku sgt harap tahun nie kiy boleh menang..

NNNWWAAYYY,,,,

all in all,,aku ade 10 lagu yg tarian nye aku kna ingat,,
(sebenarnye minus 2 sebab aku xbleh masuk sabah n sarawak aklu dah join 4 lagu melayu di atas,,masalahnye aku dah mmg berlatih lagu sabah n sarawak sekali,,dah TERingt la plak,,hohoho)

busy2 cmner pon,,
aku kne selalu berhenti sejenak n ingtkan diri..
samada tarian ni menjadi beban ke x,,
aku xnak benda yg aku minat menjadi beban kepada aku,,
n defintely aku xnak benda yg aku minat ni mengeffect pointer aku,,
setakat nie,,aku xde la,selalok2 di kelas mcm sem lepas,,
n aku rase mcm alive plak dapat buat perkara yg aku suke,,
n tak de mcm katak bawah gelas je cam time kat metrik dulu..

kalo aku tersasar,,
kalo aku mule lupe kenape aku ade kat ukm nie,,
kalo aku terlalu bersuke ria,,

aku mintak jasa baek korg sebagai sahabat aku tok ingat kan aku,,taw!!

janji taw!!!!~
p/s;20 minit nak ke lab mikrob..
blood agar,urine agar, n klabsiella pnumoenae(btol ke eja??),,
kitarikeyo!~~

2 comments:

DiyanaMukhtar berkata...

ye.. yana maafkan.. :P ahaha..

iylia berkata...

Yana,bile plak kte mintak maaf nie??haha,0rg mintak t0l0ng ingatkn la..