BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 18 Februari 2010

midsem

memikirkan keje yg bertangguh..



nak bernafas pon aku jdi susah..

argh,,xlunch gi..

da 2.40 da nie.



keje;

1)download nota2 kat spin

2)print tutorial mikrob 2 copy

3)buat tutorial mikrob sebelom isnin nie

4)tpi nak buat tutorial,

nota mikrob kna sikat habis dulu

5)assignment c++ kna buat sebelom habis sem

6)nak buat c++

kna download dulu nota,contoh n assignment

7)kna summit kat lab kat ftsm pastu

(yg tue xde prob lakan??kan??kan??)

8)manage mase tok habiskan jgak nota mikrob sebelom selasa nie,,

midsem selase maa,,

9)mid sem kimia 3 march,,

memangla kedegrn macam lmbat lgi,,

tpi antara hari ni and midsem kimia tue,,

aku ade midsem mikrob,

10)latihan intensif tarian

satu malaysia,melayu, joget finale,

sambungan tarian melayu yg aku xtahu namenye ape..

dgn AB ukm, n kawan koke2

tarian rakyat,tarian gamelan,n tarian kontemporari..

pastue ade midsem kimia

11)pastue ade lab test mikrob menanti..

buku lab menanti tok dikemaskini

pastu

12)da ade latihan tarian for dinner

tarian pembukaan ,

tarian formal,

n tarian informal,

ni xmasuk lagi

13)2pertandingan yg ade diantara sekarang smpai before habis bulan 3
n aku lupe tarikh nye,,

hmm,,,
aku paling malas nak panik,,
lgi2 time aku blom makan lgi..

xpe2..

kite makan dulu!!~~

ps;mak buat sambal belacan hari nie~
yeye!!~~

2 comments:

Lucy S. berkata...

gila banyak!

iylia berkata...

mikrob dah settle..
huhu,,
n midsem ditgguhkan dari 23 hrbln kpd 2 hrbln 3..huhu