BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 30 Oktober 2009

gembirakah??

hari yg penoh panca dan roba,,
nape??

hari nie paper killer ter'killer' sekali,,
'-bukan ko cakap c++ paper killer ke??'
nie blog aku sukati la aku nak cakap pape..
'-tapi..'
ah,,aku xmo dgr..
da aku xambik paper c++,,nak wat cmner..

hmm,,pape pon
ari nie aku ade paper kimia,,
ape nak jdi pas nie,,
jdi la..
aku da usaha
tawakal je yg aku boleh buat sekarang

dalam perjalanan balik..
aku ajak kawan teman pgi jumpa Dr. Liong merangkap
lecturer c++ aku,,

Alhamdulillah..
kitorg bernasib bek dapat jumpa
die bru je habis meeting..

n guess wat??
Dia cakap sebab aku jumpa die personally,,
die jamin yg aku xkan dapat E!!!!
now how good is that??
wahahahahaha...
banzaaiii!!!!\(-','-)/

on the way back ke Kiy,,'kami xabeh2
cakap pasal c++ n stuff
(excited r nie xfail,,but still kna repeat taw)
hepi!!hepi!!hepi!!
'-weh,,ko jgn xingt dunia esok da exam gi taw'
ahh,,shadap r ko,,

nak balik KIY kna cross jalan raya dulu..
tetibe nak cross tuh,,
perasaan hepiku da xterkawal lgi..
lalu aku..
"AKU XKAN DAPAT E!!!"
dengan tgn yg depang luas aku berlari melintas jalan
(of coarse la larikan,,xkan nak stay still plak,,
kang kna langgar spe susah??kan??kan??)

xkusedar,,rupenye
ade pajero biru tgh signal masuk ke KIY time
aku wat aksi drastik tersebut
sampai nek ke bukit KIY tersebut beliau memandang aku
berlarian seperti itik lepas reban,,
huhu
ade aku kesah??
sepicing pon x..
haha

p/s:first day free of stress dalam mase dua minggu,,
tahniah la iylia,,*tepuk2 bahu sendiri*
ha,,yg ade org interrupt tu sebeno nye concious mind aku yg lebih matang dri yg bercerita nih,,hehe

0 comments: