BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 25 Oktober 2009

adeyyhh,,

EXAM..
diulang sekali lagi..
EXAM..
3kali lebih afdhal..
EXAM!!
hurmm,,exam yer..
AARRGGGHHHH!!!!!!
*tarik2 rambut,,lari2 anak dalam bulatan kecil*

taw x pe yang lebih menakutkan??
yg lebih menakutkan ialah aku xtakut pon exam da nak datang!!
aku
NUMB..
ye benar NUMB,,
kenape aku numb??
ntah la aku pon xtaw
kalo aku taw wat pe aku tnye tol x??

hisyy..*garu pale*
aku perlu motivasi diri nih..

#cubaan pertama#

minda:weh pesal ko xtakot study nih??
ko taw x exam ko bile??
lusa exam r,,ko paham x nie??
lusa weh lusa!!bukan tulat bulan mggu dpn mahu[on sewaktu dgnnye!!

hati:aku taw la xyah nak memekak kat telinga aku..
aku malas r weh,,nanti2 r,,
aku nie bukan ko xtaw..
kna bce last minute,,bce skang pon bukan aku ingat,,

#cubaan kedua#
minda:sedap ko je eh nanti2..ko kalo da last minute time tu la ko gopoh
bce la skang setidak2 ko bce,,
dri ko xsempt nak bce,,msuk exam gabra xbertempat..

hati:aku xde mood r..bru je abeh manifestasi tarian nih,,
bgi r aku rilek jap..

#cubaan ketiga#
minda:ko cube bygkan kwan2 ko..
dorg xde nye pemalas macm ko ko taw..
sume tgh study
kalo ko xstudy..
nanti pointer ko paling terok..ko nak??

hati:owh btol gak,,
ayat aku lgi bgi takot sket..

minda:mak ayah ko kat umah tuh mengharapkan ko ko taw
ko je skang dpt msuk u,,
jdi contoh adek2 ko..
cmnie ke kakak??
jgn r bgi contoh buruk kat adek2
nak jdi contoh bgos,pointer kna bgus=kna study

hati:em..em!!btol,btol,btol
*angguk pale tnda setuju*

minda:bgos kalo ko da dgr,,
pasni ko g study okay!
*minda kembg hati bab berjaya memujuk hati tok stdy*
monolog dalaman:'huhu berjaya gak aku memujuk,pandai gak aku mengayat rupenye
muhahahahahaha*gelak jahat*hahaha...'

gelak jahat terhenti pabila hati mengangkat tangan seperti dak darjah satu yg ingin bertnye kan soklan di kelas..

hati:minda~~..

minda:ha,pe die??

hati:sebelom tuh,,aku nak update blog jap bleh x??heh*gelak bersalah*

minda:adeyyhh..pap!*menepuk dahi *

ps:jgn anda ikot perangai saye..huhu

author note:saya iylia binti zulkifli bahawasanye mengaku bahawa minda dan hati sye tidak mempunyai;
1)hati yg boleh kembang
2)tangan seperti dak darjah satu
3)dahi yg boleh ditepuk

-kang kalo xcakap kang xde org nak kawan ngan aku kerana menyangka otak aku da mereng kerana memikrkan anggota badan aku ada anggota badan-

cube teka berapa byk pekataan 'kang', 'anggota', 'badan' n 'kerana' diatas??jgn kire!!hahaha

p/s:kesian penulis sebenarnye mempunyai tekanan perasaan yg terlebih,,sila maafkan beliau dan kawan la dengn beliau walaupon atas dasar kesian.sekian.

0 comments: