BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 6 Oktober 2009

kegirangan,,

aigoo,,minggu yg sibuk,,
ingtkan pas abeh midsem
yg xbape nak abeh time pose dolu,
xde la busy sgt,,
heh,aku salah rupenye

abeh je raye balek sini ade smbutn pesta tanglung
aku kna perform tok pesta tuh
4hari 2 be exact
tpi disebabkan aku nie mmg
jenis org xreti dok diam
bile aku boring kat umah aku ade la practice sket2

tok pesta tanglung nie,, nak 3 org je penari nye,,
wah,, itu sgt sikit tuh
kalo nak banding ngan time boria dolu,,

agak nervous since aku kat depan n tgh,,
time boria pon dpn n tgh gak,,
tpi boria dulu aku nyorok belakang alip aifaa,,
tukang carot boria tuh,
ade bwat silap sebenonye time tue
tpi xnmpak coz ramai
ini 3 org je??
walaweii,,

raptai sehari,,pastue tros perform,,
aku rse macam rapat lak ngn senior electra,,
time kaseh
kak ina,kak tim
abg nash,abg nuar,n abg sir
sbb sudi gak jenguk2 kitorg
junior nie,,
xde la terkial2




nie gambo kak ina yg xtaw nape kembung pipi, n kak tim

bluetooth enset mereng jap..
gambo sendiri pon xley upload,,adeeyyh,,

ha,,minggu nie plak sebok ngan exam,
tdi bru je abeh midsem asas bio molekul
luse ade c++
jgn la dapat c..
cam susah je,,
hurmm..

exam tarian rakyat pon da mule latihan,,
la nie tiap hari la aku dgr lagu yg sme,,
key tok jgn offbeat sng je,,
bile familiar ngan lagu tue,,xyah kire step
ikot je lagu,,
(kata2 dari org yg bru 2kali perform,,fuh berlagak sungguh sipolan ini)

pape pon,,
iylia kena sentiasa POSITIF,,
xnak tension2
pnat taw tension nie

lgi satu tips,,
xnak tension senang je,,
jgn bercinta bagai nak rak,
susah nak tension pnye la,,
(kate2 dri org yg xpenah couple,,sekali lgi berlagak suggoh ini minah,,)


WWAAAAAA,,
mase mecemburui aku,,
tibe mase tok,,
ONLINE!!!
MUAHAHAHAHA

online di sini bermksod aku nak online
smpai lewat pgi la
since exam bru abeh
n esok kelas start kol 2ptg
MASYYUUKK,,
hikhikhik,,
daaa.....

0 comments: