BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 15 Mac 2010

tenang...

aku dah xingat..
bile kali terakhir aku berasa tenang..

saban hari dudok di ruang yg satu itu..
membuatkan aku berat untuk masuk ke ruang yg lagi satu..
keperluan membuatkan aku perlu masuk ke ruang yg lagi satu..
lepas tue aku perlu rush ke ruang yg satu itu..

berat n penat..
physically..
yg membawa kepada berat n penat emotionally..

yg membuat aku bermasalah physically..
n lead kepada satu lgi masalah..
emotionally..

bila lah ketenangan akan datang pada aku..

politik di ruang sana..
masalah di ruang sini..
di tambah dgn masalah di ruang lagi satu tue..
belum campur dgn ruang yg jauh di hujung sana..

aku penat..
n aku mahu berehat..

tapi aku xde tempat untuk berehat..
aku xde tempat untuk aku btul2 mengadu..

kerana aku..
n hanya aku je tahu..

kalau aku bagitahu..
n kepada berapa ribu org sekalipun..
n ulang berapa kali pon..

xde siapa pon yg btol tahu..

hanya ade org untok simpati..
bukan impati..

salah aku..
memang semuanya salah aku..

aku minta maaf..
xkiralah apa pun salah aku..

ruang ruangku..
tolonglah berhenti menekan aku..

aku mahu tenang..

2 comments:

Lucy S. berkata...

sabar ek :)

iylia berkata...

thanks alin...
(-'_'-)