BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 15 Mac 2010

kipas..? 2

AKU BELI AKHIRNYA!!!~~~~~~

yeehaaaw!!~~

gah,,nak tgk x, kipas diva tersebut??

niha,,,


CHAANNGG!!!~~~~




*sparkling effect on cue pleaase!!*


huhuhu,,
dinner da pon berakhir n aku skang hanya ad lgi 3 show je..

pertandingan rampaian antara sume kolej di ukm,
pertandingan kreatif antara sume kolej di ukm,
n manifestasi terakhir tok thun 1 aku ni ha...
manifestasi akan buat joget double step..uuhhh
mencabar nih,,
huhuhu..

yg ni gambar sebelom performance dinner tue..




xbape nak senyum sebab bulu mate palsu berat sgt,,
ngantok2 mate xbleh bukak besau2,,haha..
kredit pada faiz sebab tolong mekapkan..

n tahniah jugak menang anugerah pelajar fssk terbaek kolej kite!!~
huhuhu..




ni saje post kan,,
sebab ko rajin komen kan eca,,
amek la..ko pon feyMes sekali dalam blog aku yg xfeymes ni ha,,
hahahahah*uhukuhukuhuk*hahaha,,,

da la..
nak g canselori..
da chance tok dikejar pakai lori??
*okay thats lame,i know*
unit kewangan menunggu nih,,huhu
chiow mera beteh!!

ps;hari panas,malasnye nak jln kaki,,jauh tue..........................

3 comments:

Lucy S. berkata...

hahaha! gamba first tu aku yg snap! bangga2 :))

iylia berkata...

kalo cmtu aku pon nak bgga la
sebab ko yg snap..huhuhu

eca berkata...

terima kasih.
sekian ^_^