BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 11 Mac 2010

...

aku pergi kemana je..
aku rasa ape ape je..
aku alami ape je..
by the end of the day..
bile aku penat dan letih..
aku tetap akan balik ke pangkuan mak..

aku penat..
n aku letih..

luar dan dalam..

jadi..

aku balik ke pangkuan mak..

mak cakap..

"Allah dah bagi kau pandai,
Allah dah bagi kau sabar..
setiap orang kan ade kelebihan, kekurangan,,
jadi, bersabarlah.."
"dah 20 thun kau kuat,takkan lah sekarang kau nak lemah pulak"

....


p.s;aku bukan memikir pasal perkara yg berupaya tok menamat kan idop ke hape,,
oh,,xde xde..
p.s.s;aku mendapat kekuatan baru..terima kasih mak.
p.s.s.s;yg part pandai n sabar tue,,
disebabkan aku dtg dri kg yg xramai anak jatinye masuk u..
kinda jadi kebanggaan..
*can feel the pressure..=_='*

2 comments:

lianakhamis berkata...

aku pun kdg2 feel the pressure jugak mcm ko.. hehehe.. =)
same2 lah kite menghadapinya dgn tabah yer.. =)

iylia berkata...

thanks liana..