BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 5 Mac 2010

kipas..?

yeah..
aku xtenang..

ni sume gara gara garu kipas....


..........



yela kipas..




............






apenye yg xpaham??
ala,,kipas laaaa
kipas kipas kipas..


bukan kipas susah mati..

bukan jugak kipas yg melekat kat dinding kat bilik korg tuh..

kipas cine yg bese bukak tutop tu la..

pegi kajang tdi..

misinye,mencari kipas tok perfomance khamis depan..

kriteria;
1. sederhana besar
2.bukan kayu.definitely
3.yg ni aku suke..ianye mesti M.E.R.A.H.....

(sebenarnye abg nuar ckap warna terang..tpi aku xkire!!!nak M.E.R.A.H jugak!!!!~)

tapi korang xrase pelik ke??
kat kajang yg serba "moden"kan,
mane nak cari kipas??
(bleh je cri tempat laen,tpi pikir r,kat tempat yg bukan ala2 tourism mane nak cari kipas??
cube jela kat sini nie..)

huhu,segala ceruk aku n huda n nadia bantai,,

tingkat 4, bos india tue pandang pon x, tros geleng pale bile dgr perkataan kipas..
adeyh,,panas ati aku..

tingkat 3, hapah pon xde

gi tingkat 2,,
masuk kedai sinma,,beli menda laen plak dalam tue,,huhu

gi tingkat 1,
macam2 kedai pegi,
sampai masuk ke guardian lgi..

"kak,sori la agak pelik ape yg kitorg mintak nie,,
kat sini ade jual kipas??"

"kipas tok kereta adela"


=_='


xpe la..

pegi kedai laen di surohnye kami ke kedai jepon sane..
pegi kedai jepon
dapatnye kayu,,


hmm,,cam comel...


harga=rm19.90.


o_O'??


by the time tawu harganye byk itu..
terdgr la nadia terlebih bek hati nak tnye kakak kimono tuh
ade jual ki..."xpe xpe,,nadia xpayah!!"

tros aku menarik die kuar dri kedai tuh,,huhu

pegi butik pengantin,
first time nampak kedai camtue owner melayu,,
kipas kayu jugak, kecik, n x m.e.r.a.h...

TEEETTTTTT...

PROCEEEDD!!!

gi keluar metro..
da fedup dah nie!!
fedup dah!!
*pants**mendengus2*


cehhh,mcam pervert je..

lantas jumpa la kedai butik pengantin yang xubah rupenye seperti
sume barang kat mydin,,korg compact kan dalam kedai
luas 24kakix12kaki,,cmtula rupe die..


ohoho,,jgn tertipu..

kedai ni menyimpan KHAZANAH yg berharga,,
dan ianya M.E.R.A.H....

the moment die bukak je kipas tue...
*imagine slowmo...*

*penah men petville x, kalo penah,, sore yg nyanyi AAAAAA~~~~ pas korg bersihkan umah pet tuh,,cmtue la otak aku menyanyi..*

die sederhana besar.....
(kriteria 1=check!)

die plastik....
(kriteria 2=check)

yg paling best...die M.E.R.A.H.....
(ding ding ding!!!!!we have found a winner!!!!!!yeehawww!!!~~)

"bape harganye?"

kakak penjual;"dua..............puluh.............sembilan........ringgit..........sembilan..........po.............sen."



rm29.90..



.........................






AARRGGHHH!!!~~~~



kenape!!~




bila saja aku jumpa yg sempurna!!~~
lawa habis!!!
hanya diva je gune tok menari!!!

dan yg paling penting!!!!!


ianye

M.E.R.A.H!!!~~~

dilemmadilemmadilemmadilemmmaaaaa~~~

tapi...aku tekad!!!

kemerahan nya membuat aku buat keputusan!!~


AKU................TOBECONTINUE.




ps;taipsambilbaringtgndakejangsekian.

0 comments: