BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 23 Mac 2010

baiklah ke pangkal jalan

peristiwa hitam yg berulang..

*sigh*

setelah berlaku buat kali kali pertama hari tue,,
peristiwa hitam itu berulang lagi..
naseb bek kali nia ku tekad,,
dan Alhamdulillah..aku dapat peluang kedua kali nie..
yang penting aku ade peluang untok mencube,,
walaupon result nya..
pasti xseberapa..


dalam perjalanan balik tdi,,
aku cube muhasabah diri..
ape yg perlu aku lakukan..
supaya perkara ini tak berulang lagi..

beberapa percaution perlu diambil..
aku xmahu leka lagi..

aku perlu keluar dari comfort zone:bilik.
aku perlu alert.
aku perlukan seseorg untuk mengingatkan..
dan bukan sesuatu..
aku perlu tabah n yakin pada diri aku..
percaya yg aku boleh lakukan..
yg paling penting..
aku perlu berdoa padaNYA..
kerana kite hanya mampu merancang
tapi ALLAH yg menentukan..

aku perlu kembali ke pangkal jalan..

esok adalah peluang ketiga aku..

esok adalah peluang yg crucial..
kerana esok lah
yg membuktikan samada aku berjaya atau tidak..

kawan2,,
tolong lah berikan aku sokongan moral..

walapon sedikit..

kerana kudrat aku seorang xmencukupi..

ps;laptop mula menunjukkan simptom2 saket kembali,,
saje je time2 cmni cari pasal..

2 comments:

lianakhamis berkata...

berusaha tangga kejayaan..!! chiayok2..!! aku taw.. ko boleh punye.. =)

iylia berkata...

thanks liana..terharu,,sniff2..