BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 19 Disember 2009

dizzy.@_@

saya pening..

sangat-sangat pening..
(wow,,saya baru sahaja menggunakan sengkang/dash,,which is rare..)

pagi tdi,,
bgn sahaja tidor,saya pergi mandi..
dan berus gigi..

ketika sya nak berkumur..
dgn selambanye sya menghalakan shower head ke arah molot sye..

'ye,saya memang malas untok menampung air dgn tgn atau cawan'


simultaniously,,
saya ter'menjeluak'
"ala,reverse of paristalsis la senang kata"
"kalo nak muntah kan selaloo begitu"

oleh kerana air shower head itu deras,,
instead of
m*nt*h,
sya tertelan air pulak..
"bersama dgn buih2 ubat gigi"

(@_@")

have u ever heard such case in your life??

*nod nod*,,thought so..
me neither..

oleh kerana saya panik,,
mula lah timbul theory kuno
yang sye percaya ketika sya masih naif dahulu,,
"dulu naif??habes tue skarang??"

gastric juice=acid
ubat gigi=alkali
ubat gigi+gastric=neutral mucus in stomach??
macammana aku nak digest food nanti??

lalu,,tanpa tertahan,,
proses "termenjeluak"
itu saya pasrah sajalah..

p/s;tak paham??lagi bagos..

0 comments: