BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 29 Mei 2010

random things about me?


hmmm,
kenapa all of a sudden nak post menda gini??
sebab aku rase, macam aku sendiri x ambik mase tok berfikir tentang aku..
so, bgi aku 10 minit tok brain storm okeh?

....


....


....


about ten minutes later,,

disebabkan dunia kite ade 4 tingkap perspektif berbeza..(btol ke ayat aku nie?)
iaitu;

-->apa yg aku dan orang laen tahu
-->ape yg hanya aku tahu
-->ape yg hanya orang lain tahu
-->ape yang aku dan orang lain sume tak tahu,

aku cube state yg kedua tue..
just to get to know myself better..

1.aku sebenarnye xpernah tahu mane kanan n mane kiri.
sebab tu aku xberani nak drive on instruction pakai mulut,
the only way aku tahu mane kanan n kiri ialah
middle finger tgn kiri aku ade permenant bump kesan pegang pensil
(sebab aku lefthanded)

kalo xcaye, cube try tnye aku mane kanan on the spot,,
sah2 aku akan sentuh dulu middle finger kiri baru jawab..^-^;

2.aku sedia cube ape je makanan yg baru (yg halal of course)
tapi aku xsuke cube minuman baru,
bagi la okonomiyaki ke hape ke,,
aku xkesah tapi kalo bgi air green tea plus lemon, contohnye..
hmm, aku akan berfikir panjang..
huhu,,

3.selama setahun aku study di ukm n dok di kiy,
seingt aku xpernah sekali pon aku pakai tudung tgk cermin dalam bilik..
siyesly..kalo ade n aku xigt, sile ingtkan aku..hoho
dalam bilik cermin tu laen la kan..hoho..

hmm, aku da xigt ape lgi yg aku pikir nie,,
sampai sini je la,,
xde la byk pon 3 je kan?
p/s;fact yg pertama tu, aku xberkesorangan.kawan aku pon same,
cume penanda kanan kiri die ialah tgn kiri die ade parut accident kalau xsalah,,




1 comments:

lianakhamis berkata...

aku pun same gak ngan ko.. nk taw tu kiri carik tahi lalat kt tgn dulu.. hihihi.. coz tahi lalat aku kt blkg tapak tangan belah kiri.. =p