BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 6 April 2010

tuai padi antara masak~

ni kes org yg xsedar diri sedar ruang nie,,
huhu..

semalam yat n aku gi berjalan dari fst ke library..
da tue tetibe ya pon melayan lagu klasik,

"tuai padi antara masak~"

sederhana kuat n lek2 je yat layan..

tetiba aku yg xsedar diri ni
tros cakap ngan yat..

"yat aku pon nak cube nyanyi gak r,,"

"ehem ehem..
TUAI PADI ANTARA MASAK~~~~~~~"

dgn segala hapah vibrato n voice projector aku hantam bek punya,,

lalu aku merasa ade yg tal kena..
lalu aku toleh la ke belakang..
mak aih punye la ramai org
tgh jalan belakang kitorg..

adeyhh,,
kalo pelajar sume xpe gak,,
ni lecturer kehormat sume nye,,

tuai padi antara masak,
esok jangan layu layuan,
intai kami antara nampak,
esok jangan rindu rinduan.

ps;yat,aku bgi lirik rangkap pertama ni ngan harapan ko xsalah lirik lagi,,
huahuahuaha..

2 comments:

Lucy S. berkata...

hahaha~ terbaik la kau :)) all the best utk exam weh!

iylia berkata...

thanks,,ko pon..
all the best!!~