BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 23 September 2009

ragam hari raya,,

nothing to say really,,juz wanna share some "event" dat occured during raya,,huhu
(pesal tetibe demam berbahasa omputih??)


muke uje yg tak berpuas ati,,
ade kesah disebaliknye nie,,g open house tdi,,
da abeh makan aku pon letak la pinggan kat sinki dapor,,
dek sobab maid tuan romah nie xde,,aku basuh je la pinggan satu sinki
aku rase tuan umah tue perasan la coz
adek aku yg last dpt 4 rggit,,
yg uje ni (rujuk gambo poyo diatas) dapat 5rggt
adek yg bwah aku hampeh hapah xdapat
aku dapt 10rggt,,yeehaawww!!
kelat je muke,,huhu



muke mak ngah senang hati
abeh makan mee bandung sedap giler kat open house tdi,,
gendang gendut tali kecapi,,


yg nie mmg xsemonggah kedaghah bak kate org minang,,
adek aku amal blik dri kedai gunting rmbot
die nak menchelen anne gunting rmbot tersebot
lalu menggunting rambot sendiri
ntah bpe umah tnye nape rmbot gitu,,
ade yg pikir adek aku ni berbekam lgi,,
adeyyhh,,





ayah dgan selambe n kondifent (xsalah eja) nye
menanggal baju raye n berbju pagoda je ketika beraya..
mungkin cuace yg sgt panas mendorong perlakuan tersebot kowt,,



nih si Gebu yg mengaco aku nak berblog,,
abeh tgn kna cakar n gigit..
KAChIK!!
ha,,amek ko aku tgkap gambo ngn flash!!
berpinar,,
da gi men jauh2..





sangat susah nak tgkap gambo ngan ini budak,,tpi nak upload gak..
nape??gambo lawakah??tidaaakk..
kerana dak ini umo lebih kurang 6 bulan n berat mencapai 11kg,,
lenguh tue mak die,..my cousin,,name pggilan:Tembam,,huhu







kebetolan time raye kedua bufday adek aku uje,,
mak aku nak beli surprise bufday cake la kununnye,,
dri olak lempit,,ayah aku pown merempit la ke banting,,
adeyyhhh,,jgn kate secret resepi,,kedai cikai pon tggal kek 1kg je,,
yg len tutup..jdi la..






tu je nak cite,,hehe
p/s:slamat HARI RAYE!!!hehe

0 comments: